Порядок роботи з електронними зверненнями громадян, що надходять на офіційний сайт Львівської міської ради

Електронна консультація — надання фахових порад з питань, що належить до компетенції міської ради, має рекомендаційний характер і передається засобами електронної пошти через мережу Інтернет.

Електронні звернення та відповіді на них не мають статусу офіційних документів. Вони не можуть бути опубліковані у засобах масової інформації чи використані у вигляді посилань як офіційна відповідь Львівської міської ради. Для отримання офіційної відповіді необхідно звернутися у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».

Щоб залишити звернення Вам необхідно заповнити аплікаційну форму. На вказаний Вами e-mail буде надіслана копія Вашого звернення та відповідь.

Звернення городян розглядаються відповідальними особами, призначеними керівниками виконавчих органів міської ради для надання відповідей на звернення громадян, що надходять на офіційний web-сайт Львівської міської ради.

Термін надання консультації-відповіді на електронне звернення не може перевищувати 7 діб після його надсилання заявником.

Якщо надіслане питання не є консультативного характеру, Вам буде рекомендовано звернутися з відповідною письмовою заявою у Львівську міську раду (Центр обслуговування мешканців, пл. Ринок, 1) або в інший орган, у повноваження якого входить вирішення даного питання.

Ви маєте можливість перевірити стан виконання звернення, що подане на «гарячу лінію міста». Для цього потрібно ввести Ваше прізвище та код звернення. Код звернення можна отримати в оператора при реєстрації звернення.

За додатковою інформацією просимо звертатися за телефоном «гарячої лінії міста» 15-80.

Додаток ЦНАП у Google play
Додаток ЦНАП в App Store
2018-2020 © Розробка: Denys Design